Agencja marketingu społecznego TELESCOPE podpisała umowę na działania reklamowe dla Fundacji Urszuli Jaworskiej. Przygotowywane są dwie kampanie: Świąteczna i 1%.
Fundacja Urszuli Jaworskiej została założona przez Urszule Jaworską po udanym przeszczepie szpiku, pierwszym w Polsce od dawcy niespokrewnionego, w październiku 1997 roku. Głównymi celami jej działalności jest szeroko pojęta pomoc dla ludzi chorych na nowotwory, prowadzenie akcji edukacyjnych i informacyjnych w prasie, radio i telewizji. Fundacja ma na swoim koncie wiele udanych programów zmierzających do realizacji jej statutowych celów.
Są to: Program Rozwoju Rejestru Dawców Szpiku, Program Edukacyjny – Transplantacja Narządów, Grupy Wsparcia dla chorych onkologicznie i ich rodzin, Grupy Wsparcia dla chorych na nowotwory mózgu, organizowanie turnusów rehabilitacyjnych i wypoczynkowych (spotkania z aktorami, spektakle, płyty), Grupy Wsparcia dla osób przed i po przeszczepach szpiku, Grupy Wsparcia dla chorych z HCV, Warsztaty dla pacjentów z PBS, kampania społeczna „BIAŁACZKA – SPRAWDŹ, CZY NIE WESZŁA CI W KREW”, konferencje prasowe, gale.
– Pomaganie chorym jest dla mnie pasją, wyzwaniem, spełniam się w tym nieprawdopodobnie. – mówi Urszula Jaworska – Nigdy nie przypuszczałam ze będzie w moim życiu coś, co zastąpi mi taniec i tak je wypełni. Widzę jak bardzo chorym na nowotwory potrzebne jest wparcie kogoś, kto przeszedł chorobę. Są często zagubieni, bezradni, zrozpaczeni. Dla nich i ich najbliższych, choroba często jest wyrokiem. Staram się im pomagać w przejściu przez chorobę tak aby nie utracili swojej godności i wiedzieli ze zawsze mogą na mnie liczyć.
– To kolejne wspólne działanie z Fundacją. Tym razem sprobujemy sie przyjrzec pacjentom w trakcie diagnozy, choroby i po leczeniu, ich przeżyciom, woli walki o siebie. – dodaje Malina Wieczorek, TELESCOPE Director.
Planowane działania otwiera kampania „Świąteczna” w Warszawie, od marca kampania 1% ruszy na terenie całej Polski.
TELESCOPE został powołany do życia w 2004 roku przez Malinę Wieczorek w ramach działań prospołecznych międzynarodowej agencji reklamowej TBWA. Od lipca 2011 jest niezależną strukturą.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
23.12.2024
Mennica Polska wybiła pierwszą monetę zaprojektowaną przez dziecko
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
10.12.2024
Sigma — Młodzieżowym Słowem Roku 2024
-
04.12.2024
5 rzeczy, które warto wiedzieć o ESG. Zapraszamy na webinar 6 grudnia
-
29.11.2024
Pomagaj z Bankami Żywności — Świąteczna Zbiórka Żywności już 29-30 listopada
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!