Po raz 16. wydawnictwo VFP Communications organizuje Ogólnopolski Konkurs Reklamy „Kreatura”. To najstarszy konkurs reklamy na polskim rynku.
W konkursie mogą uczestniczyć studia filmowe, fotograficzne, graficzne, interaktywne, agencje marketingu zintegrowanego oraz BTL. Wśród uczestników mile widziani są również wszystkie firmy i podmioty gospodarcze, które na zlecenie klientów lub w celach autopromocyjnych opracowały lub przeprowadziły kampanię marketingu bezpośredniego lub wykonały inne prace z takimi kampaniami związane. Organizatorzy przyjmują prace przeznaczone do emisji na polski rynek.
Prace można zgłaszać w następujących kategoriach: TV/film, Reklamy prasowe, Outdoor/indoor/plakat, Radio, Digital, Event/ambient, Design (identyfikacja wizualna), Kampania, Materiały promocyjne (opakowania/gadżety, POS, direct mail), Techniki (Muzyka, zdjęcia filmowe, scenografia, animacja, fotografia, ilustracja, web design), Reklama społeczna, Reklama własna.
W tym roku organizatorzy zrezygnowali z podkategorii produktowych, co ma ułatwić obrady jurorom i ujednolicić podział. – W tym roku nie tyle podkategoria produktowa jest wyzwaniem, ile sposób komunikacji i realizacja pomysłu. Minęły już czasy, kiedy reklama działała tylko jako dźwignia handlu. Staramy się wyeksponować jej wartość dodaną w procesie komunikacji – mówi Anna Pastor, Project Manager VFP Communications.
Uroczyste ogłoszenie wyników konkursu i gala wręczenia nagród odbędą się 28 marca w Teatrze Capitol. Sponsorem głównym konkursu jest PKN ORLEN. Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: Radio Kolor, portal Konkursy Kreatywne, Magazyn Purpose i portal kampaniespołeczne.pl.
Szczegółowe informacje o konkursie i archiwum prac można znaleźć na stronie www.konkurs.kreatura.pl.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.12.2024
Sigma — Młodzieżowym Słowem Roku 2024
-
04.12.2024
5 rzeczy, które warto wiedzieć o ESG. Zapraszamy na webinar 6 grudnia
-
29.11.2024
Pomagaj z Bankami Żywności — Świąteczna Zbiórka Żywności już 29-30 listopada
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!