────── 28.08.2017
Atak zza ekranu smarftona
Czasami korzystanie z dobrodziejstw technologii i to, co spotyka nas przy tej okazji ze strony innych, potrafi ranić, a nawet… zabić.
Wysyłanie poniżających wiadomości, publikowanie okrutnych plotek o danej osobie, czy wykluczanie z grup online to tylko niektóre formy cyberprzemocy, której ofiar przybywa z roku na rok. Według organizatorów kampanii – organizacji „Make a Change” ze Szwecji – 20% z nich miewa myśli samobójcze. Natomiast co trzecia młoda dziewczyna padła ofiarą przemocy seksualnej w internecie.
Stworzone przez szwedzki oddział agencji DDB printy prezentują przekaz, który trafia do użytkownika z sieci i mediów społecznościowych za pomocą ikonek aplikacji, które zazwyczaj składają się oprócz grafiki z pierwszej litery jej nazwy.
Nazwa kampanii:
Make a Change
Tematy:
Walka z przemocą
Kraje:
Szwecja
Nadawca:
Make a change
Wykonawca:
DDB Szwecja
Hasło kampani:
Help us fight cyber bullying
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
24.11.2024
Nie daj się trollom!
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka