────── 19.05.2017
Sooo Silly! Infantylne kampanie społeczne dla dorosłych
Śpiewająco wykonane zakupy
„Co chcesz wrzucić do koszyka? Złych wyborów dziś unikaj. Gdy Cię kusi To i owo, zawsze kieruj się swą głową.” Kiepski tekst dla piosenki dot. odpowiedzialnego konsumowania? Nie, jeśli śpiewają to animowane torby na zakupy. Spot z muzykalnymi zakupami był częścią kampanii „Generation Awake”, której głównym celem jest zwiększenie świadomości i zachęcenie do zmiany nawyków zakupowych poprzez poradnictwo i promocję dobrych pomysłów. Kampania ani najlepsza, ani najgorsza. Śpiewające torby ogląda się przyjemnie, ale czy są przekonujące?
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”