Pod koła jego samochodu wjechał pijany rowerzysta. Zginęły dwie osoby. Spowiedź krajowego duszpasterza kierowców stała się kanwą bożonarodzeniowego spotu kampanii „Drogi zaufania”. Szczera, oparta na zdarzeniach autentycznych narracja, krótkie i skłaniające do refleksji ujęcia, sugestywne obrazy zgniecionego roweru, rozlewającej się na śniegu krwi czy ręki przesuwającej się po trumnie – ten spot robi wrażenie. Opowieść ks. Mariana Midury jest klamrą domykającą dwie kampanie programu „Drogi zaufania” w 2010 i 2011 roku. Na zlecenie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad zrealizowała je agencja Sparing Communication Group. Za ubiegłoroczną kreację, opartą na dokumentalnych narracjach sprawców wypadków drogowych agencja otrzymała Złotego Orła, Kreaturę, Media Trendy i tytuł Kampanii Społecznej Roku 2010.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
08.02.2025
Gest solidarności
-
06.02.2025
Nie śpij!
-
06.02.2025
Pierwszy raz
-
04.02.2025
Wejdź po schodach