Ponad 200 osób: lekarze, pielęgniarki, salowe, laboranci, pracownicy biurowi, kuchenni – zapraszają kobiety do siebie. Pracownicy szpitala st. Vincent z Portland, a stanie Oregon, do piosenki „Down” Jay’a Sean’a, zrealizowali teledysk zachęcający do profilaktyki raka piersi. Wystąpili w nim nieodpłatnie. Teledysk umieszczony w serwisie YouTube obejrzało już ponad 13 milionów osób. Dlaczego personel ma rękawiczki? Głownie dlatego, że producent rękawiczek, firma Medline Industries, zobowiązała się do przekazania części dochodów z ich sprzedaży na opłacenie badań mammograficznych dla pacjentek o niskich dochodach i tych, które nie mają ubezpieczenia zdrowotnego. Oto tania kampania, która w atrakcyjny sposób informuje i jednocześnie ma potencjał generowania pieniędzy na potrzebne badania.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”