Co takiego? 7 najdziwniejszych kampanii społecznych
Spadające niedźwiedzie
Goodfrey Bloom, brytyjski poseł do europarlamentu uznał, że ten spot może wywoływać wśród społeczeństwa niepotrzebny stres i panikę, natomiast uczony, Lord Monckton of Brenchley, na łamach gazety „The Daily Telegraph” nazwał go nieuczciwym szerzeniem paniki. Uczciwie należy dodać, że wizja spadających na ulicę miast niedźwiedzi polarnych rzeczywiście mrozi krew w żyłach – jak można było wymyślić równie absurdalną ideę kreatywną?! Poza szokującym obrazem, spot opatrzono również hasłem: „Podczas przeciętnego europejskiego lotu samolotem wytworzonych zostaje 400kg gazów cieplarnianych na jednego pasażera – to tyle samo, ile waży dorosły niedźwiedź polarny. ” Gdyby przeciętny europejski lot samolotem wytwarzał natomiast jedynie 13kg gazów cieplarnianych na pasażera, kreatywni z agencji Mother zapewne zrzuciliby na miasto pingwiny.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
02.12.2024
Strzel kasą na zwierzaki
-
28.11.2024
Bardzo blisko
-
27.11.2024
Pocztówki z przeszłości
-
26.11.2024
Natychmiast
-
25.11.2024
Nie bądź dzieckiem!
-
25.11.2024
Twój wybór