────── 19.05.2017
Ojczyzna, dziewczyny i przygoda – czyli jak wojsko reklamuje „rekrutację”
Wysokobudżetowy spot rekrutacyjny brytyjskiej piechoty zmechanizowanej. Kadry jak z dobrego filmu akcji – dzielni żołnierze w szybkich ujęciach i dobrze wyeksponowany nowoczesny sprzęt wojskowy, którym towarzyszy patetyczna narracja lektora. Dla pędu, dla wyzwań, dla akcji, by pomagać, by chronić, by pomagać, dla miejsc, dla ludzi, dla życia, ze współczuciem, z odwagą, z pewnością siebie. Po obejrzeniu reklamy można mieć wrażenie, że wojsko to lepsza wersja straży pożarnej i służb ambulatoryjnych. Zero wojny i żadnego wystrzału, za to ciekawe ujęcie z rajskiej plaży przedstawiające zapewne wojaków po służbie. Wydaje się, że ideą kampanii było zakomunikowanie, że wojsko nie zabija, tylko ratuje, a przy okazji ma z tego zabawę..
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem