Zaczepić, wyzwać, zaszokowć i zmienić – 8 przykładów prowokacji
Uwięzienie w windzie - ryzykowna kampania społeczna
Przypadkowych ludzi zamknięto w windzie i sfilmowano ich reakcje, a następnie spot wgrano na You Tube. Zarówno uczestnicy akcji, jak i odbiorcy spotu, mieli przekonać się na własnej skórze jak czują się dzikie zwierzęta latami przetrzymywane w klatkach. Po uwolnieniu z windy wręczono im ulotkę z informacjami o niehumanitarnym traktowaniu zwierząt. Nie wszyscy jednak czuli współczucie wobec zwierząt. Problem w opisywanej akcji polega na tym, że przynajmniej w pierwszym momencie pomysł z windą wywołuje sprzeciw, ale nie wobec niehumanitarnego traktowania zwierząt, tylko samej akcji i jej organizatorów. Pytaniem otwartym pozostaje proporcja osób, na których akcja wywarła pozytywny wpływ, do tych, które od tej pory wykazują reakcję alergiczną na hasło „akcja społeczna”. Kampanię „Captivity” zrealizowała na zamówienie organizacji SOS Fauna agencja Media Contacts/Havas Digital z Brazylii.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem