Wyskakujący z rozporków słynni dyktatorzy z Chile, Północnej Korei i Rosji pokazują w kampanii „Der SchwanzalsDiktator” (Penis jako dyktator) kto tak naprawdę rządzi, a hasło „AucheinkleinerDiktator kann eingroßes Problem sein” (Mały dyktator też może być wielkim problemem) uświadamia złowrogie konsekwencje poddawania się takiej władzy. Celem akcji było nakłonienie gejów do stosowania prezerwatyw. Kampania, zrealizowana przez agencję start! dostała dwie nagrody: Spleśniałego Penisa 2008 w złocie – za najlepszą i najgorszą kampanię profilaktyczną. Jak widać, kampania budzi wiele kontrowersji, co tylko cieszy organizację.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
19.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
18.04.2024
Najpierw zadzwoń