────── 18.05.2017
Koko koko spoko? EURO 2012 w krzywym zwierciadle kampanii społecznych
Kibic po Euro2012 będzie szukał polskiego żurku
Bądźmy mili, gościnni i koniecznie cieszmy się! Rządowy spot na okoliczność Euro 2012 przekonuje, że pozytywne emocje zagranicznych kibiców mogą być w dużej mierze zasługą gościnności i uczynności wszystkich Polaków. Komunikuje także, że zagraniczny kibic jest zasadniczo fajnym, kulturalnym człowiekiem i z niecierpliwością wyczekuje kulinarnych uniesień przy naszym żurku. Kampania mająca sprawić, że Polacy poczują się odpowiedzialni za dobre przyjęcie kibiców, a obcokrajowcy mile widziani, kosztowała 1 mln zł. 500 tys. pochodziło z rezerwy budżetowej, 300 tys. z budżetu Ministerstwa Sportu i Turystyki, a 200 tys. z Narodowego Centrum Kultury.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem