W Brazylii funkcjonują „brygady śmierci” – policja wynajmowana przez bogatych biznesmenów do „czyszczenia” ulic z biednych bezdomnych dzieci. Ponad 35 milionów takich dzieci żyje na ulicy, a brak środków do życia sprawia, że wkraczają na drogę przestępczości. By uzmysłowić problem ich bogatym rodakom, organizacja Projeto Quixote zorganizowała kampanię opartą o dwie kreacje. Przedstawiają one eleganckiego biznesmana i majętną bizneswoman postawionych w sytuacji żebraków. Leżą na kartonach w anturażu śmieci i żebrackich artefaktów, trzymając tabliczkę z napisem „Pomocy”. Plakaty miały działać na wyobraźnię odbiorcy – sprawić, aby każdy spróbował postawić się w sytuacji bezdomnego dziecka.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”