„Duszący” problem, z którym boryka się Nowa Zelandia, pokazywała twarz chłopca próbującego złapać oddech i uwolnić się z zamknięcia w folii. To właśnie problem z oddychaniem jest najbardziej tragicznym objawem astmy, której dotyczyła kampania fundacji Asthma and Respiratory Foundation of New Zealand, przygotowana przez Ogilvy & Mather Auckland. Czytelnik rozdzierając folię, by wydobyć magazyn, uwalniał niejako chłopca z pułapki. Mógł też oczywiście zrobić więcej – reklama namawiała, aby ofiarować 20$ na walkę z chorobą.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
22.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
19.04.2024
Broń to nie zabawka!