Głównym celem Breast Cancer Research Trust jest wynalezienie lekarstwa na raka piersi, jednej z głównych przyczyn śmierci kobiet z Nowej Zelandii. Do kosztownych badań nad medykamentem potrzebuje wsparcia finansowego i z prośbą o nie zwraca się do odbiorców kampanii. Spot telewizyjny w reżyserii Gaysorna Thavata, z finałowym hasłem „More women should die of old age” (Więcej kobiet powinno umierać ze starości) pokazuje śmierć „idealną”, czyli taką, której powodem jest starość, a nie choroba. Kampania przygotowana przez Y&R Auckland została nagrodzona Złotym Lwem w Cannes.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
19.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
18.04.2024
Najpierw zadzwoń