2012 to także rok prawdziwego wysypu reklam o gangsterskiej stylistyce. Trudno sondować dlaczego, ale klimaty Ojca Chrzestnego i Rodziny Soprano, podane w humorystycznym sosie, stały się podstawą kreacji 3 ciekawych kampanii społecznych. W tej kampanii padły słowa Kampanie społeczne to zawsze niezłe gówno, a przekaz powinien być prosty jak aparycja przeciętnego chama ze Śląska. Redakcja kampaniespołeczne.pl nie zna słowa autoironia, ale boi się podskoczyć Piotrowi Cywusowi, znanemu szerszej publiczność z roli Ryśka z Klanu. To on przewodził gangiem, który w kampanii „Mafia dla Psa” zachęcał do humanitarnego traktowania zwierząt i pomocy finansowej dla fundacji „Przytul Psa”. Kolejną z serii jest kampania Białołęka. Nie zaśmiecaj swojej dzielnicy!. W spocie widzimy typowo gangsterskie porachunki – mafiosi już mają wyrzucić do jeziora mężczyznę, na którym postawiła krzyżyk, ale ich boss pokazuje, że ekologia to nie luksus dla hipsterów z centrum. Niedoszły topielec trafia do kontenera na śmieci. Last but not least, kampania „Zabezpiecz Tyły. Zrób Kolonoskopię”, o której wspominamy już przy okazji innego Fenomenu 2012. Podziemna kryjówka Don Pabla, muzyka w stylu „Ojca Chrzestnego”, spaghetti, broń i „typy spod ciemnej gwiazdy” – to wszystko tworzy klimat filmu gangsterskiego i tym samym w przystępny i przyjemny do oglądania sposób przekazuje informacje na temat raka jelita grubego i metody na jego wczesne wykrycie.
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem