Za drobną opłatą klienci peruwiańskich centrów handlowych mogli się dowiedzieć, ile przestrzeni w sercu zajmują takie czynności jak wybaczenie swojemu partnerowi, ”lubienie” rzeczy na Facebooku, czy śpiewanie pod prysznicem. Maszyny wskazywały również zapas wolnego miejsca, który wykorzystać można na pomoc potrzebującym. Urządzenia testujące serca pojawiły się pod koniec 2011 roku na terenie całego kraju. Po wykonaniu badania Cardiotronic oddawał wrzucone wcześniej monety, sugerując ponowne ich „zainwestowanie” – tym razem aby zasilić konto Roof for my Country. Organizacja przeznaczała je na budowę mieszkań dla osób bezdomnych.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
11.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem