Wielu Filipińczyków nie stać nawet na zakup najtańszego czytnika e-booków, czy tabletu. Większość posiada jednak tradycyjny low-endowy telefon komórkowy. DM9 – operator sieci komórkowej postanowił zrobić technologiczny krok w tył, by poziom edukacji dzieci zrobił dwa kroki do przodu. Wspólnie z dydaktykami i informatykami uporządkował szkolne podręczniki w tysiące, liczących do 160 znaków wiadomości, nagrał je na kartach SIM i rozdał tysiącom dzieci w najbardziej potrzebujących wsparcia szkołach. To przyniosło realne skutki. Plecaki biorących udział w projekcie dzieci odchudziły się o 50%, poprawiły się wyniki, zmniejszyła liczba nieobecności, a operator zdobył dzięki temu rzesze oddanych klientów oraz Grand Prix w kategorii Mobile.
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”