Przyrodniczy insight w reklamie społecznej. Coś czego jeszcze nie było – przekonują twórcy z agencji BBDO. Fakt, pół miliona mrówek paradujących z minitransparentami wyciętymi z liści to pomysł tak prosty i elegancki, że zasadne wydaje się postawienie pytania – jak to się stało, że nikt dotąd na to nie wpadł? Ambientowa kampania została przygotowana z okazji 50-lecia WWF i podejmuje temat wylesiania lasów tropikalnych. Minizoo z terrariami protestujących mrówek odwiedziło ponad 30 tys. gości, a dalszy rozgłos zapewniły media, zarówno tradycyjne jak i społecznościowe. Zasłużone Grand Prix w kategorii Grand Prix for Good.
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem