Reklama outdoorowa nie musi być arbitralnym i jednostronnym komunikatem. W 2011 roku udowodniła to artystka Candy Chang z Nowego Orleanu. Ścianę zaniedbanego budynku w swojej okolicy zmieniła w olbrzymią tablicę. Zadaniem przechodniów, było wzięcie kredy i dokończenie zdania „Before I Die I Want …” („Zanim umrę, chcę …”). Planowała mały lokalny projekt, jednak skala oddźwięku przekroczyła jej oczekiwania. W ciągu kilku godzin tablica niemal zapełniła się wpisami. Jedna osoba chciała nauczyć się języka francuskiego, inna wygrać z rakiem, jeszcze inna być sądzonym za piractwo. Żywa tablica miała też swoje medialne „5 minut”. Na fali publikacji na całym świecie artystka zdecydowała się udostępniać pakiet narzędzi niezbędnych do organizacji akcji w swojej społeczności.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem