Lima, stolica Peru, na skraju pustyni Atacama. Jedno z najsuchszych miejsc na świecie. Deszcz praktycznie tu nie pada. Ponad 700 tys. osób nie ma dostępu do czystej wody, a ponad 600 tys. musi ją czerpać z cystern. Wielki problem, do którego rozwiązania potrzeba wielu tęgich głów. Kształcić je chce tamtejsza politechnika – University of Engineering and Technology (UTEC), ale najpierw musi je zrekrutować. Trudno o lepszy pomysł na promocję, jak ten który zrealizowała uczelnia – billboard, który zmienia wilgoć z powietrza w wodę. W 3 miesiące billboard „wyprodukował” 9450 litrów wody, setki publikacji w mediach, a także nagrody na międzynarodowych festiwalach reklamy. Światowa Organizacja Zdrowia szacuje, że około miliard osób na świecie nie ma dostępu do czystej wody, co jest główną przyczyną biegunek i cholery.
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
16.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa