Celem kampanii jest podniesienie kwestii przemocy wobec najmłodszych. Intencją twórców jest próba wpłynięcia na postawy i zachowania osób dorosłych, tak aby przestrzegali praw, jakie należą się każdemu dziecku, czyli szacunku, swobody wyrażania myśli a przede wszystkim poczucia bezpieczeństwa i nienaruszalności cielesnej. Spot ma uwrażliwić społeczeństwo na krzywdę dzieci i skłonić każdego dorosłego do wzięcia odpowiedzialności za każde z nich. Jedynym aktorem pojawiającym się w filmie jest znany zawodnik MMA oraz założyciel pierwszej w Warszawie Akademii Krav Maga – Marcin Michalik Lipka, który angażuje się w projekty społeczne, propagując sport i bezpieczne zachowania, pracując z trudną młodzieżą w wymagającym środowisku z tzw. „marginesu społecznego”. Najważniejszym kanałem przekazu filmu – głównego elementu kampanii był internet, m.in portale społecznościowe oraz strony poruszające kwestię przemocy i agresji wobec dzieci. By jego przekaz dotarł do jak największej liczby osób powstały dwie wersje językowe filmu – polska i angielska. Wszystkie osoby zaangażowane w cały projekt włączyły się w niego na zasadach pro bono. Za wyznacznik skuteczności kampanii organizatorzy uważają odzew organizatorów debat, którzy zaczęli wykorzystywać film podczas spotkań, które poruszały kwestie przemocy. Więcej o kampanii na stronie Konkursu.
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
16.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
12.04.2024
Z dupy problem