Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo zostało partnerem cyklu bezpłatnych szkoleń z zakresu planowania i realizacji kampanii społecznych, prowadzonego przez organizatorów Konkursu Kampania Społeczna Roku – Fundację Komunikacji Społecznej i portal kampaniespoleczne.pl.
Seria warsztatów i wykładów pod nazwą Planowanie i Realizacja Kampanii Społecznych (PiRKS) rozpocznie się w Warszawie w połowie lipca. Pierwsza edycja PiRKS przeznaczona jest dla organizacji z województwa pomorskiego. Jest to jedno z trzech województw gdzie PGNiG od lat wspiera społeczności lokalne. Rekrutacja na szkolenie została już zakończona.
Do tematu realizacji kampanii społecznych podchodzimy kompleksowo, w związku z tym szkolenia są następnym po konkursie elementem naszej misji, czyli podnoszenia standardów, a co za tym idzie profesjonalizmu i skuteczności realizowanych w Polsce kampanii społecznych. Zdecydowaliśmy się zacząć nasz cykl od kampanii lokalnych, ponieważ realizujące je organizacje mają wielki potencjał, a zazwyczaj brak im środków na skorzystanie z pomocy profesjonalistów – mówi Paweł Prochenko prezes FKS, specjalista ds. marketingu społecznego i jeden z prelegentów szkolenia.
Kampanie społeczne zdążyły się już na stałe wpisać w zadania, jakie stawiają przed sobą różnorodne organizacje. Szkolenia PiRKS pomogą wszystkim zainteresowanym w uporządkowaniu wiedzy i dostarczeniu niezbędnych umiejętności z zakresu wykorzystania dostępnych narzędzi marketingowych w realizacji kampanii społecznych. Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych w planowaniu i realizacji skutecznych lokalnych kampanii społecznych. Osoby uczestniczące w wykładach i ćwiczeniach zdobędą solidne podstawy, które pozwolą im w przyszłości tworzyć strategie kampanii zmieniających postawy społeczne. Uczestnictwo w tym wydarzeniu jest bezpłatne, a organizatorzy zapewniają słuchaczom nocleg wraz z wyżywieniem.
Od kilku lat jesteśmy patronem jedynego w Polsce konkursu na najlepszą kampanię społeczną. Swoim mecenatem obejmujemy kategorię Kampania lokalna, w której nagradzane są najlepsze kampanie prowadzone na rzecz miejscowej społeczności. Dlatego tez uznaliśmy, że warto jest rozszerzyć współpracę z organizatorami i wesprzeć inicjatywę służącą profesjonalizacji prowadzonych w Polsce kampanii społecznych. Wspieranie lokalnych społeczności od początku istnienia spółki jest jednym z głównych filarów naszej działalności w zakresie Społecznej Odpowiedzialności Biznesu – komentuje Marzena Strzelczak, Pełnomocnik Zarządu ds. Strategii Zrównoważonego Rozwoju w PGNiG.
Pierwszych 20 organizacji zostanie przeszkolonych 18 i 19 lipca w Warszawie. Więcej informacji
o aktualnym i przyszłych szkoleniach można znaleźć na www.pirksszkolenia.com
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy