Jeżeli tworzenie kampanii społecznych o raku piersi w Polsce może sprawić problemy, to jak określić poziom trudności ich realizacji w krajach arabskich? Na Bliskim Wschodzie choroby związane z intymnymi częściami ciała są tematami tabu, a o użyciu jakichkolwiek zdjęć piersi można od razu zapomnieć. W 2008 roku agencja Impact Plus BBDO przygotowując ofertę dla Dubai Healthcare City wpadła na pomysł wart Srebrnego Lwa – nagrodę przyznawaną na Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes. Pomysł prosty, elegancki, sprytny i co najważniejsze dyskretny. Do magazynu dla kobiet dołączono niewielki, różowy magnes na lodówkę. W dotyku wyczuwalny był pod nim niewielki, delikatny wzgórek, podobnych do tego, który sygnalizuje pierwsze objawy raka piersi podczas samobadania.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”