Nie można nie popaść w rozczulenie lub wesołość, obcując z łypiącymi kubłami na śmieci, kominami, hydrantami, tunelami czy parkowymi drzewami. Ten pełen ciepła spot nosi tytuł „Olhos dão vida” („Oczy dają życie”) i prezentuje najróżniejsze przedmioty i obiekty w przestrzeni publicznej wyposażone w parę okrągłych oczu, zmieniającą je w zabawne lub przejmujące postacie. W ramach akcji prowadzono również działania ambientowe na podobnej zasadzie. Kampania zwraca uwagę na dawstwo konkretnego organu, jakim jest rogówka. Celem kampanii jest redukcja liczby osób borykających się z uszkodzeniami rogówki oka oraz pomoc niewidomym w całej Ameryce Łacińskiej.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
19.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
18.04.2024
Najpierw zadzwoń