Nie tak dawno nie było łatwo być lekarzem ginekologiem w meksykańskim stanie Oaxaca. Problemem było dosłownie jedno słowo – udxanlania, które określa wszystkie części kobiecego układu rozrodczego. Innego tamtejsze kobiety nie znały z powodu panującego tam kulturowego tabu. Nie potrafiły odpowiednio opowiedzieć o symptomach, co uniemożliwiało często właściwą diagnozę i podjęcie leczenia. Z lingwistyczną odsieczą ruszyła agencja Leo Burnett sponsorowana przez markę Always. Z pomocą socjologów, lingwistów, lekarzy i miejscowych kobiet wymyślono i dopisano do słownika brakujące słowa. Kameralny projekt społeczny, któremu nie sposób odmówić uroku i… Grand Prix w kategorii Health. Grand Prix Health: Intimate Words, Always, Leo Burnett
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!