Celem kampanii było zachęcenie mieszkańców miast do reagowania w sytuacji gdy stają się oni świadkami napaści lub innej przemocy w przestrzeni publicznej. Organizatorzy chcieli pokazać, że istnieją różne rodzaje pomocy – może pomóc nastolatka, osoba starsza czy silny mężczyzna, każdy może i powinien coś zrobić aby obojętność społeczna przestała być normą. Polscy widzowie podczas oglądania spotu mogli za pomocą prostego gestu zadecydować o uratowaniu ofiary. Dodatkowo spot kampanii był emitowany przez kilka tygodni w komunikacji miejskiej 13 miast wojewódzkich, a także na ekranach sieci kin Cinema City.
Więcej o kampanii na stronie konkurs.kampaniespoleczne.pl
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem