Celem kampanii było zachęcenie mieszkańców miast do reagowania w sytuacji gdy stają się oni świadkami napaści lub innej przemocy w przestrzeni publicznej. Organizatorzy chcieli pokazać, że istnieją różne rodzaje pomocy – może pomóc nastolatka, osoba starsza czy silny mężczyzna, każdy może i powinien coś zrobić aby obojętność społeczna przestała być normą. Polscy widzowie podczas oglądania spotu mogli za pomocą prostego gestu zadecydować o uratowaniu ofiary. Dodatkowo spot kampanii był emitowany przez kilka tygodni w komunikacji miejskiej 13 miast wojewódzkich, a także na ekranach sieci kin Cinema City.
Więcej o kampanii na stronie konkurs.kampaniespoleczne.pl
CZYTAJ TEŻ:
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala
-
07.10.2024
Miejsce zbrodni palenia
-
30.09.2024
Po prostu się rusz!
-
26.09.2024
Jak oswoić prądożerców?