Nie wiemy co sądzić o tej kampanii. Spot programu telewizyjnego „Czasy na Eurasy” z jednej strony przeraża kolorami i infantylną atmosferą, z drugiej strony natomiast – może nie do końca rozumiemy target VIVA Polska. Program emitowany był w 2009 roku, na antenie tej popularnej młodzieżowej stacji. Został zrealizowany przez MTV Networks na zlecenie Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, w ramach konkursu dotacji na promocję Funduszy Europejskich. Była to realizacja w bardzo młodzieżowym stylu – dwójka prezenterów ruszyła „w Polskę” wyposażona uprzednio w słowniczek młodzieżowego slangu. W luźnej formie pokazywano projekty dofinansowane z środków UE. Jeden z odcinków został opublikowany na portalu Youtube.
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
16.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
12.04.2024
Z dupy problem