Nie wiemy co sądzić o tej kampanii. Spot programu telewizyjnego „Czasy na Eurasy” z jednej strony przeraża kolorami i infantylną atmosferą, z drugiej strony natomiast – może nie do końca rozumiemy target VIVA Polska. Program emitowany był w 2009 roku, na antenie tej popularnej młodzieżowej stacji. Został zrealizowany przez MTV Networks na zlecenie Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, w ramach konkursu dotacji na promocję Funduszy Europejskich. Była to realizacja w bardzo młodzieżowym stylu – dwójka prezenterów ruszyła „w Polskę” wyposażona uprzednio w słowniczek młodzieżowego slangu. W luźnej formie pokazywano projekty dofinansowane z środków UE. Jeden z odcinków został opublikowany na portalu Youtube.
CZYTAJ TEŻ:
-
26.11.2024
Natychmiast
-
25.11.2024
Nie bądź dzieckiem!
-
25.11.2024
Twój wybór
-
24.11.2024
Nie daj się trollom!
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?