Kampania ma na celu zwrócenie uwagi na problem dzieci i młodzieży nieprzystosowanej społecznie, a także naświetlenie działalności mało znanego, łódzkiego Stowarzyszenia Profilaktyki i Resocjalizacji „AD REM”. Dwa spoty przygotował Bartosz Kruhlik. Jak wyjaśnia autor projektu – To w oczach patrzącego powstają błyskawiczne oceny drugiej osoby. Widząc bezdomnego, często odwracamy wzrok. Ale ta sama osoba w innym kostiumie, w innej roli społecznej do której jesteśmy przyzwyczajeni, którą mamy w pewien sposób oswojoną, wzbudziłaby w nas skrajnie odmienną emocję. Zależało mi na tym, żeby widz w trakcie oglądania spotu sam poczuł pewną niewygodę, konsternację i został z refleksją, że życie nie jest czarno-białe. Więcej o akcji na stronie konkurs.kampaniespoleczne.pl .
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
16.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
12.04.2024
Z dupy problem