Billboardy mogą być pożyteczne. To wymaga nieco kreatywności i nieco sprytu i jak najbardziej oddaje sedno kampanii People For Smarter Cities firmy IBM promującej rozwiązania z dziedziny inteligentnego zarządzania miastem. Za koncepcję akcji odpowiada agencja Ogilvy & Mather France. Stworzono 3 wzory billboardów, które ułatwiają (podjazd na schodach), chronią (mały daszek, pod którym można się skryć podczas deszczu)i czynią miasto bardziej wygodnym (billboard-ławka). Prosta forma, ale duża użyteczność – za taki outdoor odbiorcy mogą być naprawdę wdzięczni.
CZYTAJ TEŻ:
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń