Był kiedyś taki czas, kiedy najczystsza woda nie pochodziła z butelki… Royal Bank of Canada od ponad dziesięciu lat zachęca przedsiębiorców do dbania o środowisko. Za swoje starania został w 2010 roku odznaczony nagrodą Canada’s Greenest Employers. Jednym z projektów RBC jest Blue Water Project, skoncentrowany na ochronie akwenów wodnych przed zanieczyszczeniem.
W ramach promocji przedsięwzięcia bank co roku organizuje obchody Światowego Dnia Wody i udziela grantów organizacjom zajmującym się tym problemem – do 2018 roku rozdysponuje 50 milionów dolarów.
Reklama prasowa promująca kampanię "Lake", z marca 2008 roku, pokryta jest gęstym tekstem informującym o zagrożeniach związanych z nierozsądnym eksploatowaniem zbiorników wodnych. Choć kreacja wygląda ładnie, to trudno oczekiwać, by osoby niezainteresowane tematem chciały go przeczytać.
Uwagę przyciągają ilustracje i infografiki, których autorem jest Andrew Bannecker – twórca ilustracji reklamowych m.in dla Coca Coli oraz firmy Chicco. Dzieki nim nie czytając nawet tekstu widać najważniejsze przesłanie: powierzchnia Ziemi w 70% pokryta jest wodą, jednak w 97,5% zasoloną. Z pozostałych 2,5% wody tylko 1% jest zdatny do użytku przez człowieka.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy