Towarzyszył mężczyźnie przez wiele lat, ilość poświęcanego mu czasu była przedmiotem niepokojów jego teściowej, dzięki niemu remontował wiele rzeczy w swoim domu, wyprawiał mu nawet urodziny. Jednak gdy przestał działać, trzeba było podjąć męską decyzję. Filip, bohater spotu przygotowanego na zlecenie producenta elektronarzędzi, firmy Makita, gdy jego ukochana wkrętarka się popsuła, oddał ją do recyklingu.
Spot przygotowany w formie trailera filmowego ma zachęcić do oddawania zużytego sprzętu elektrotechnicznego do punktów zbiórki, dzięki czemu będzie on przetworzony na nowe części bądź urządzenia. Film dostępny jest w Internecie, stworzono również plakaty na potrzeby kampanii outdoorowej.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo