Dzieciństwo szczęśliwe mimo wszystko
Ojciec nie żyje, matka zbłądziła, w domu problemem był alkohol – o swoich biologicznych rodzicach mówią wprost. Obecnie jednak bohaterowie spotów studiują, pracują, uważają się za dobrych ludzi. Zawdzięczają to swoim przybranym rodzicom z SOS Wiosek Dziecięcych.
Jak szacują nadawcy kampanii, w Polsce jest 78 tysięcy dzieci pozbawionych opieki rodzicielskiej. Najstarsza SOS Wioska Dziecięca w Biłgoraju obchodzi w tym roku rocznicę 30. lecia istnienia. Z tej okazji Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce chce przybliżyć Polakom swoją działalność i opowiedzieć historie podopiecznych. W tym czasie zostały także zbudowane kolejne trzy wioski w Kraśniku, Siedlcach i Karlinie, w których zamieszkały potrzebujące dzieci.
Patronem medialnym akcji jest TVP2 i Program Pierwszy Polskiego Radia, w pozyskaniu mediów pomaga Dom Mediowy MediaVest. Celem kampanii jest zebranie 250 tysięcy złotych, które zostaną przeznaczone na wsparcie usamodzielniającej się, wychodzącej spod skrzydeł Stowarzyszenia młodzieży. Akcję wspiera Ambasadorka SOS Natalia Kukulska.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.05.2024
Czesław Mozil śpiewa o Kolejach Dolnośląskich
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
04.05.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO