W Rybniku na początku maja ruszyła miejska kampania proekologiczna
Centrum Rozwoju Inicjatyw Społecznych (CRIS). W ramach projektu "Graj w zielone" grupa wolontariuszy, pod nadzorem agencji Pan Pikto, prowadziła działanie społeczne, które miały angażować mieszkańców miasta.
Kampania oparta była o 3 hasła prezentujące różne postawy proekologiczne i adresowana do grupy wiekowej 15-25. Prowadzono ją w lokalnej prasie, radiu i internecie oraz w tzw. Rybnickiej Strefie Ekologicznej, w której kilkadziesiąt miejsc – pubów, klubów, centrów handlowych – eksponowało kampanijne plakaty, naklejki i zgniatarki do śmieci.
Całość zakończy konferencja połączona z uroczystością wręczenia nagród firmom i instytucjom, które szczególnie aktywnie włączyły się w akcję. Wszystkie działania opisuje i na bieżąco relacjonuje portal Zielonyrybnik.pl.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
07.05.2024
Dzień Długu Ekologicznego — dla Polski to już 28 kwietnia
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
04.05.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa