Bańki, melony i kafle
Ruszyła polska, ale międzynarodowa kampania "Zarabiaj na turystyce" promująca turystyczne walory Polski i turystykę jako biznes. W centrum Warszawy pojawiło się 130 billboardów kampanii, podróżujący metrem mogą obejrzeć 400 animacji pokazujących turystykę jako dochodową dziedzinę gospodarki. Ponadto oklejono 3 linie tramwajowe i uruchomiono serwis www.zarabiajnaturystyce.pl, który ma stanowić kompendium wiedzy dla osób zainteresowanych prowadzeniem działalności gospodarczej w branży turystycznej.
26 września ruszy kampania promocyjna polskiej gospodarki i turystyki w CNN International. W ciągu 12 tygodni spoty reklamowe zostaną wyemitowane 625 razy. Stacja CNN przygotowała też serię programów poświęconych naszej gospodarce, polityce, turystyce, kulturze pod wspólnym hasłem – Eye on Poland (Oko na Polskę). Ich emisja rozpocznie się w październiku. Kampania rozpocznie się dzień po otwarciu 16. Międzynarodowych Targów Turystycznych "Warsaw Tour and Travel 2008".
Organizatorzy kampanii chcą zwrócić uwagę zarówno decydentów jak i osób niezwiązanych na co dzień z turystyką na temat dochodów z turystyki. Udział gospodarki turystycznej w tworzeniu PKB wyniósł w 2007 roku 6%.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
07.05.2024
Dzień Długu Ekologicznego — dla Polski to już 28 kwietnia
-
07.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
04.05.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa