Dziwnie wąska oraz nienaturalnie obfita choinka widnieją na dwóch printach przygotowanych przez agencję reklamową Detusch&Luba.
Z okazji świąt Bożego Narodzenia, celebrowanych także przy stole, duńska agencja przypomina o poważnych zagrożeniach zdrowotnych związanych z nawykami żywieniowymi: zaburzeniach odżywiania (takich jak anoreksja i bulimia) oraz nadwadze. Plakaty informują, że oba zjawiska mają skalę ogólnoświatową. Hasło "Eat, drink and be merry" ("Jedz, pij i ciesz się") nawiązuje do popularnego w krajach anglosaskich powiedzenia, mającego korzenie w biblijnym cytacie "Nic dla człowieka lepszego pod słońcem, niż żeby jadł, pił i doznawał radości" (Koh VIII, 15).
Detusch&Luba zajmuje się przygotowywaniem kampanii reklamowych na potrzeby organizacji pozarządowych i instytucji publicznych.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy