Wędkarze ustawiają się w pozach charakterystycznych dla pamiątkowych zdjęć z połowu, jednak na tych ujęciach brakuje najistotniejszego elementu, czyli samych ryb.
Dla każdego wędkarza złowienie ryby jest celem i nagrodą za cierpliwość, zwłaszcza jeśli uda mu się złapać dorodny okaz. Dlatego też zdjęcia łowiącego ze swoją zdobyczą są tak popularne – chcą oni pochwalić się przed innymi.
Agencja Ogilvy Group stworzyła kampanię dla bułgarskiego oddziału WWF, międzynarodowej organizacji walczącej o ochronę środowiska naturalnego i ginących gatunków zwierząt. Spot, który powstał przedstawia łowiących nad Dunajem, którzy trzymają ręce tak, jakby znajdował się w nich ogromny okaz ryby. Całości wyrazu dodaje napis pojawiający się pod koniec filmu: „When species become extinct, there is nothing to be proud of” ("Kiedy wymiera gatunek, nie ma z czego być dumnym"). Kampania dotyczy ochrony żyjących w Dunaju jesiotrów.
Daria Ostrowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń