Wzruszającą i zaskakującą reklamę o umieraniu, nagrodzoną Złotym Lwem (słusznie!) na tegorocznym festiwalu w Cannes, w kategorii "Film", przygotowała nowozelandzka organizacja Breast Cancer Research Trust. Jej głównym celem jest wynalezienie lekarstwa na raka piersi, jedną z głównych przyczyn śmierci kobiet z Nowej Zelandii. Do kosztownych badań nad medykamentem potrzebuje wsparcia finansowego i z prośbą o nie zwraca się do odbiorców kampanii. Spot telewizyjny w reżyserii Gaysorna Thavata, z finałowym hasłem "More women should die of old age" pokazuje śmierć "idealną", czyli taką, której powodem jest starość, a nie choroba.
Nazwa kampanii:
Dying old
Czas:
2009.5.1 - 2009.5.21
Tematy:
Pomoc społeczna
Kraje:
Nowa Zelandia
Nadawca:
Breast Cancer Research Trust
Media:
Telewizja
Wykonawca:
Y&R Auckland
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, osoby dorosłe
Hasło kampani:
More women should die of old age. The sooner we get donations, the sooner we’ll find a cure.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”