Hasztag #ryjkuzniara, obok ordynarne wyzwiska i popularny dziennikarz – ze swastyką i gwiazdą Dawida na czole, z pejsami, wytatuowanym sierpem i młotem, wymalowany w tęczowe kolory i obrzucony błotem.
Jarosław Kuźniar został twarzą kampanii "HejtStop", organizowanej przez Stowarzyszenie Projekt: Polska. Dziennikarz podkreśla, że bywa ofiarą internetowego hejtu. W spocie wykorzystano fragmenty prawdziwych wypowiedzi internetowych, kierowanych pod jego adresem. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na fakt, że tzw. "hejt", czyli przemoc słowna w internecie, pozostawia trwały ślad także w rzeczywistości poza siecią – krzywdzi i upokarza. Za pomocą strony kampanii można zgłaszać znalezione w sieci wypowiedzi, noszące znamiona mowy nienawiści.
Nazwa kampanii:
HejtStop
Czas:
2015.11.27
Tematy:
Walka z przemocą
Kraje:
Polska
Nadawca:
Stowarzyszenie Projekt: Polska
Media:
Internet
Wykonawca:
DDB & Tribal, studio Shootme
Adresaci:
Internauci, osoby spotykające się z mową nienawiści
Hasło kampani:
#ryjkuzniara
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
02.05.2024
2 maja Dniem Flagi Rzeczypospolitej Polskiej
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!