Ze sklepu wynieść szafę, dywan i psa, który sprawi, że pokój będzie bardziej przytulny. To pomysł singapurskich aktywistów na adopcje psów, do którego udało im się przekonać największe sieci meblowe, w tym IKEA. Schroniska razem z siecią IKEA zaprojektowały specjalne stendy – psy oryginalnej wielkości, które zostały umieszczone w sklepowych aranżacjach pomieszczeń: na łóżkach, dywanach, pod stołami. Zainteresowani przygarnięciem konkretnego zwierzaka mogli dowiedzieć się więcej na temat adopcji, wysyłając wiadomość z kodem podanym na tekturowym psie.
Projekt postawił przed sobą dwa cele. Pierwszy to znalezienie domu konkretnym podopiecznym. Drugi polegał na zwróceniu uwagi kupującym, że pies nie jest meblem, a żywą istotą, więc nie powinien nigdy być z domu wyrzucony.
Mały budżet nie przeszkodził kampanii zdobyć ogromnego zasięgu, ponieważ pomysł bardzo spodobał się internautom, którzy zadbali o jego udostępnianie. Również sieć Ikea niewielkim kosztem zareklamowała się jako przyjazna zwierzętom, co doskonale wpisuje się w jej prorodzinny wizerunek.
Aleksandra Chudziak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo