Historie miłosne na wiele sposobów
Młody mężczyzna eksperymentuje: uprawia seks z jedną lub dwiema osobami, z mężczyznami, kobietami, czasem niespodziewanie – dla zabawy. Centralną rolę w tej animacji pełni prezerwatywa, wspólny element dla wszystkich praktyk seksualnych bohatera, przybierająca różnorodne formy i stanowiąca część gry seksualnej. Spot pokazuje, że prezerwatywa nie musi być postrzegana jako zagrożenie dla przyjemności seksualnej. Wprost przeciwnie, traktowana jako seks-zabawka, może stymulować doznania seksualne.
„Love stories” to kolejny z serii prewencyjnych spotów reklamowych francuskiej organizacji AIDES. Film inspirowany jest muzyką Millie Small, a tło muzyczne stanowi piosenka „My Boy Lollipop”. W poprzednich, równie odważnych kampaniach stowarzyszenie poruszało temat perypetii miłosnych i poszukiwań drugiej połówki. Tym razem kampania nawiązuje do tematu różnorodności praktyk seksualnych: „1000 façons d’aimer, une seule de se protéger” (Jest 1000 sposobów uprawiania miłości, jeden, aby się zabezpieczyć). Spot hołduje zasadzie „nieoceniania” będącej integralną wartością organizacji AIDES: niech każdy robi co chce, ważne aby się zabezpieczał.
M. Kryńska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem