Przerażające reklamy prosto z Tajlandii, co przy ich analizowaniu ma znaczenie. Narządy rozrodcze męskie i damskie zostały tu przyrównane do węża i tarantuli (jadanych przez Tajów), pokazanych w dużym zbliżeniu, co ma potęgować obrzydzenie i skłonić finalnie odbiorców do… stosowania prezerwatyw.
Jadowite stworzenia mają zaszyte otwory gębowe, a więc przestały być groźne, ale nie straciły swojej potęgi. Ujmując rzecz krótko i z dużą dozą prawdopodobieństwa wobec pomysłu autorów kampanii – prezerwatywa zatrzymuje "zły jad", nie pozbawiając jej użytkownika mocy.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy