Syn marzy o kocie, matka ma alergię. Chodzić po domu w goglach i rękawicach, zamknąć się w pokoju i kontaktować z dzieckiem przez internet czy zdecydować się na bezwłose zwierzę? Choć chłopiec w końcu cieszy się z chomika, autorzy kampanii podkreślają, że zajmowanie się dzieckiem nie jest wolne od trudnych sytuacji i możliwych błędów. Nie powinny one jednak stać na przeszkodzie, gdy myśli się o adopcji, gdyż – parafrazując hasło spotu – doskonałość nie jest konieczna do bycia doskonałym rodzicem.
Kampania organizacji Adopt US Kids zachęca do adopcji dzieci pozostających w placówkach opieki zastępczej. Poprzednie edycje reklam opartych na tym samym insighcie można obejrzeć tutaj i tutaj.
Nazwa kampanii:
Cat, French
Czas:
2016.11.16
Tematy:
Pomoc społeczna
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
Adopt US Kids
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
KBS
Adresaci:
Osoby rozważające adopcję dziecka
Hasło kampani:
You don‘t have to be perfect to be a perfect parent (Nie musisz być doskonały, by być doskonałym rodzicem)
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
19.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
18.04.2024
Najpierw zadzwoń