We wnętrzu zwykłego miejskiego autobusu wzrok przykuwa zawieszona na oparciu jednego z siedzeń granatowa peleryna – klasyczny atrybut bohatera o nadprzyrodzonych mocach. Każdy kto usiądzie na tym siedzeniu wygląda jak bohater: „Are you an environmental Hero? apply at earthday.ca/hometown." ("Czy jesteś środowiskowym bohaterem? Zgłoś się na earthday.ca/hometown").
Kampanię ambientową Earth Day Canada zorganizowano z okazji Dnia Ziemi. Jej adresatami są lokalni bohaterowie – działacze dbający o otoczenie w swojej najbliższej okolicy: mieście, miasteczku czy wsi. Konkretne aktywności można było zgłaszać do konkursu na najciekawszą inicjatywę, w trzech kategoriach: indywidualnie, grupowo oraz jako „ drobny biznes”. Główną nagrodą jest 10.000 dolarów.
Twórcy kampanii wpisali się w działania proekologiczne, używając do malowania peleryn łatwo zmywalnych i przyjaznych środowisku farb.
M. Idziak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.05.2024
Pierwsze przemówienie
-
12.05.2024
Plastik to broń masowego rażenia
-
10.05.2024
Czesław Mozil śpiewa o Kolejach Dolnośląskich
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków