Pomysł akcji był bardzo prosty: dostępne w sklepach produkty podzielono na pół. Klient kupował zatem pół sałaty albo połowę arbuza, ale płacił za cały produkt. Połowa pieniędzy z tej „połowicznej” transakcji zostaje przeznaczona na dożywienie głodujących.
Akcja zatytułowana "Share project" ("Projekt dzielenia się") została przeprowadzona przez brazylijską fundację Casa do Zezinho, która zajmuje się dziećmi i młodzieżą z biednych dzielnic Sao Paulo. Casa de Zezinho poprzez programy edukacyjne i kulturalne próbuje zapewnić dzieciom lepszą przyszłość.
Pomysłodawcą całego przedsięwzięcia jest agencja AlmapBBDO. Koncept polegał na dosłownym wcieleniu w życie idei dzielenia się posiłkiem z potrzebującymi. Osoby biorące udział w Share project miały mieć poczucie, że rzeczywiście i konkretnie pomogły tym, którzy potrzebowali wsparcia.
A.Pisarek
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.11.2024
Nie bądź dzieckiem!
-
25.11.2024
Twój wybór
-
24.11.2024
Nie daj się trollom!
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie