Zapytany, co dostał pod choinkę, chłopiec pokazuje foremkę do pierniczków. Tylko tyle? Biedactwo – wyrażają swoje współczucie kobiety obładowane torbami i paczkami. W obdarowanym wywołuje ona jednak wspomnienia wspaniałej zabawy: wspólnego przygotowywania wypieków z całą rodziną, jedzenia i szaleństw przy stole.
Kampanię "La Otra Navidad" ("Inne Święta") zainicjował hiszpański oddział IKEA. Poza spotem, w sieci umieszczono też nagranie z udziałem kilkorga dzieci, które poproszono o napisanie dwóch listów – do Trzech Króli (w Hiszpanii to oni przynoszą prezenty) oraz rodziców. Ze sformułowaniem swych próśb do pierwszych adresatów najmłodsi nie mieli problemów: chcieli dostać m.in. gitarę, Nintendo Wii, jednorożca… Drugie zadanie nieco ich zaskoczyło, ale w swoich listach wszyscy zawarli podobne życzenia – chcieli, aby rodzice spędzali z nimi więcej czasu.
Akcja IKEA ma na celu zachęcenie dorosłych do zwrócenia uwagi na niematerialne potrzeby swoich pociech i położenia nacisku na bycie razem podczas świąt Bożego Narodzenia.
(research: Katarzyna Płaza)
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy