Wypływające z kranu monety z pewnością u niejednego wzbudziłyby radość. Posługująca się tym obrazem kampania "Water IQ" miała jednak wywołać skojarzenie z niekontrolowanym marnowaniem pieniędzy. W dwóch krótkich spotach, opartych na uroczej animacji, drobne wypływają na wzór kropli z cieknącego kranu i zraszacza do trawników.
Zadaniem Texas Water Development Board (Zarząd Rozwoju Zasobów Wodnych Teksasu) jest troska o lokalne rezerwy wodne. Według obliczeń, jeśli obecne marnowanie wody się utrzyma, za 50 lat 85 % mieszkańców Teksasu będzie pozbawionych dostępu do wystarczających ilości wody pitnej.
K.Lipińska
Nazwa kampanii:
Water IQ
Czas:
2011.9.11 - 2011.9.30
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
Texas Water Development Board
Media:
Telewizja
Wykonawca:
Enviromedia, Austin (Texas)
Adresaci:
Mieszkańcy Teksasu
Hasło kampani:
Waste water, waste money (Marnowanie wody to marnowanie pieniędzy)
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
24.11.2024
Nie daj się trollom!
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka