Dzisiaj rusza nowa kampania proekologiczna z udziałem Szymona Majewskiego, Edyty Górniak i Otylii Jędrzejczak, którzy przekonują jak przez prostą zmianę codziennych nawyków zmienia się klimat na lepszy: zakręcając wodę, zmniejszając temperaturę, wyłączając sprzęty z trybu czuwania. Gwiazdy biorą udział w kampanii non profit.
To kolejna odsłona kampanii edukacyjnej Ministerstwa Środowiska „Zmień nawyki na dobre. Zmień klimat na lepszy”.
W przededniu największych światowych politycznych negocjacji w sprawie zmian klimatu, które pod egidą ONZ rozpoczną się w Kopenhadze podczas Konferencji Klimatycznej ONZ, Ministerstwo przypomina: to co każdy z nas robi w życiu codziennym też ma znaczenie dla klimatu. Jak wynika z przeprowadzonych przez resort badań, większość Polaków wie, że powinni żyć bardziej ekologicznie, ale tylko 1/3 oszczędza wodę czy prąd.
– Bycie eko nie musi być ani trudne, ani męczące, ani kosztowne. Z korzyścią dla naszej kieszeni możemy zmieniając nawyki i działając wspólnie mieć realny wpływ na poprawę klimatu. Dlatego Ministerstwo Środowiska do współpracy zaprosiło polskie gwiazdy, żeby pokazać, że każdy z nas może żyć bardziej przyjaźnie dla klimatu – podkreśla Janusz Zaleski, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Środowiska.
Kampanię (pro bono) realizuje agencja Polymus, a za realizację spotów odpowiedzialna jest firma Rochstar. Spoty reklamowe emitowane będą w telewizji do stycznia 2010 roku.
Strona kampanii: http://klimatolubni.pl/
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
24.11.2024
Nie daj się trollom!
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?