Aby pokazać wpływ, jaki ma – i będzie miało – globalne ocieplenie na mieszkańców miast kanadyjska organizacja Offsetters "przygotowała" Vancouver na najgorsze. Do budynków przypięto łodzie ratunkowe (a na ich spodzie, widocznym przez przechodniów gdy spojrzeli do góry, był napis "Stop Global Warming "), na ulicach posadzono ratowników, do ławek przypięto kamizelki ratunkowe. Wszystko w bardzo wyrazistym kolorze pomarańczowym.
Akcja ta miała na celu wywołać w ludziach poczucie zagrożenia i uzmysłowić im skutki zmian klimatu oraz skłonić do refleksji nad swoim codziennym życiem i proekologicznymi zachowaniami, które niewiele kosztują wysiłku, a mogą odsunąć wizję katastrofy.
Nazwa kampanii:
Stop Global Warming
Czas:
2008.9.8 - 2008.9.14
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Kanada
Nadawca:
Offsetters
Media:
Ambient
Wykonawca:
Rethink Communications
Adresaci:
Mieszkańcy Vancouver
Hasło kampani:
Stop Global Warming
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
07.05.2024
Dzień Długu Ekologicznego — dla Polski to już 28 kwietnia
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę