Pies rozgryzie jak najlepszy kumpel
Uważają się za "ranne ptaszki", śpiewają pod prysznicem, a nawet podjadają z podłogi. Zwierzę dowiaduje się paru ciekawych rzeczy o ludziach, podglądając ich na co dzień. Gdyby jeszcze mogło mówić, tak jak pies w spocie kampanii "I Know" (Wiem), poprosiłoby jednak najpierw o kochający dom.
W imieniu zwierząt przemawiają póki co twórcy The Shelter Pet Project (Projekt: Zwierzę ze Schroniska) w przewrotny sposób zachęcając do adoptowania kota lub psa "Find a friend who really knows you" (Znajdź przyjaciela, który naprawdę cię zna). Kreację stworzono we współpracy z amerykańską dziennikarką Natalie Morales, prowadzącą program TODAY w stacji NBC News. Morales nie tylko opowiedziała na antenie o projekcie, ale sama wzięła w nim udział. Zara, pies zdradzający w spocie tajemnice o swojej pani, został rzeczywiście adoptowany przez dziennikarkę.
The Shelter Pet Project jest rezultatem współpracy dwóch wiodących amerykańskich organizacji zajmujących się opieką nad zwierzętami – The Humane Society of the United States i Maddie’s Fund oraz The Ad Council, producenta reklam i kampanii społecznych. Celem projektu jest zmiana wizerunku schronisk dla zwierząt i uczynienie ich pierwszym miejscem, do którego udadzą się ci, którzy chcą mieć w domu zwierzaka. Więcej o akcji na stronie theshelterpetproject.org.
Małgorzata Szwarc
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.05.2024
Pierwsze przemówienie
-
12.05.2024
Plastik to broń masowego rażenia
-
10.05.2024
Czesław Mozil śpiewa o Kolejach Dolnośląskich
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków