Pies rozgryzie jak najlepszy kumpel
Uważają się za "ranne ptaszki", śpiewają pod prysznicem, a nawet podjadają z podłogi. Zwierzę dowiaduje się paru ciekawych rzeczy o ludziach, podglądając ich na co dzień. Gdyby jeszcze mogło mówić, tak jak pies w spocie kampanii "I Know" (Wiem), poprosiłoby jednak najpierw o kochający dom.
W imieniu zwierząt przemawiają póki co twórcy The Shelter Pet Project (Projekt: Zwierzę ze Schroniska) w przewrotny sposób zachęcając do adoptowania kota lub psa "Find a friend who really knows you" (Znajdź przyjaciela, który naprawdę cię zna). Kreację stworzono we współpracy z amerykańską dziennikarką Natalie Morales, prowadzącą program TODAY w stacji NBC News. Morales nie tylko opowiedziała na antenie o projekcie, ale sama wzięła w nim udział. Zara, pies zdradzający w spocie tajemnice o swojej pani, został rzeczywiście adoptowany przez dziennikarkę.
The Shelter Pet Project jest rezultatem współpracy dwóch wiodących amerykańskich organizacji zajmujących się opieką nad zwierzętami – The Humane Society of the United States i Maddie’s Fund oraz The Ad Council, producenta reklam i kampanii społecznych. Celem projektu jest zmiana wizerunku schronisk dla zwierząt i uczynienie ich pierwszym miejscem, do którego udadzą się ci, którzy chcą mieć w domu zwierzaka. Więcej o akcji na stronie theshelterpetproject.org.
Małgorzata Szwarc
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
24.11.2024
Nie daj się trollom!
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka