Wystartowała ogólnopolska kampania "Znajdź różnicę" związana tematycznie ze zbliżającym się szczytem klimatycznym w Kopenhadze.
Reklamy zachęcają do zobaczenia zagrożonych zakątków świata, nim zniszczą je zmiany klimatu i ingerencja człowieka. Można się z nimi zapoznać w albumie "100 wyjątkowych miejsc, zobacz zanim znikną", który pokazuje listę 100 niepowtarzalnych miejsc z całego świata, którym grozi poważne niebezpieczeństwo zniknięcia z powierzchni Ziemi
lub pogorszenia warunków życia ludzi, zwierząt i roślin. Pokazując piękno tych miejsc, projekt ma na celu zachęcić społeczeństwa do działań zmierzających do ich ocalenia.
Publikacja została wydana przez wydawnictwo Zielona Sowa. 1% wpływów z jej sprzedaży zostanie przekazany na konto organizacji WWF. Polskimi ambasadorami tego projektu zostali m.in.: prezenterzy pogody Jarosław Kret i Tomasz Zubilewicz, a także podróżnik Marek Kamiński.
Promocja albumu odbywać się będzie za pośrednictwem internetu (biuletyn WWF Polska, Onet.pl), prasy (E-stilo, Planeta Ziemia, Poznaj Świat). Przewidziano także kampanię billbordową w następujących miastach Polski: Bytom, Chorzów, Łódź, Katowice, Kraków, Poznań, Trójmiasto, Warszawa, Wrocław.
Strona projektu www.100miejsc.pl
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy